top of page
web_01_edited.jpg

חשיבות נטוורקינג בעסק

"הנצחון הוא נחלת המתמידים" נפוליאון בונפרטה

כמעט כל אחד רוצה להצליח, אך מעטים מוכנים לעשות מאמץ ולשלם את המחיר.

יכולתו של כל אחד להצטיין ולהצליח תלויה לחלוטין בגישתו לעבודה קשה, הערכה עצמית, שכנוע עצמי חיובי, קביעת יעדים באופן נבון, ומעל הכול, נחישות והתמדה. אלו הן קשתות הזהב של ההצלחה.

לפי ההגדרה המילונית, נטוורקינג- זוהי גישה שיווקית העושה שימוש במפגשים חברתיים של אנשי עסקים ובעלי עסקים מרקעים שונים, למטרת יצירת רשתות חברתיות העשויות להוביל לשיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות".

החשיבות של נטוורקינג כיום לכל עסק- נמצאת בעלייה מתמדת ויש הבנה כי זהו חלק בלתי נפרד מהמאמצים השיווקיים של העסק, החל מכנסים מקצועיים, דרך מפגשי נטוורקינג שונים לארגוני נטוורקינג המקפידים על פגישות בכל שבוע.

נטוורקינג היא דרך אישית ומצוינת ליצור חברים וקולגות לעסק לשנים רבות, החשוב ביותר הוא לזכור שהעסק שלנו הוא לא רק לעוד חודשיים – שלושה אלא להרבה שנים, ההשקעה, ההתמדה והסבלנות מניבים פירות רבים ומהכיוונים הכי לא צפויים שניתן לתאר.

מה נותן הנטוורקינג:

– קשרים עסקיים ארוכי טווח

– חשיפה ראשונית מול קולגות

– היכרות עם מתחרים ובחינת דרכי השיווק שלהם

– יצירת קשרים על בסיס היכרות אישית

– יצירת רשת של אנשי שיווק בהדדיות ההפנייה מגיעה אלינו מצד שלישי ,שהוא בדרך כלל חבר/לקוח שלנו, וחווה ממקור ראשון את היתרונות של עשיית עסקים איתך .

לחבר כאמור אין מניעים נסתרים ,אין רווח כספי או אינטרס. אלא לעזור לך בלבד. חשוב לקחת גם בחשבון ,שהלקוחות שהגיעו דרך הפניות יהיו נאמנים לך ולעסק שלך ,הרבה יותר מלקוחות אחרים !

ברגע שמישהו קם ומצהיר עליך בפומבי ,הוא מחוייב אליך פסיכולוגית ונאמן אליך ולעסק שלך.

נצלו זאת בצורה מתוכננת וחכמה .זה בחינם וזה חזק.



bottom of page